четвъртък, 1 октомври 2015 г.

Предай нататък добро!

http://bit.ly/1j0D5D0
На 27.01.2015 г. на страницата на Мария Сонина във Фейсбук прочетох:
„После всех последних страшных трагедий, которые произошли и происходят , этот мир нуждается в том количестве доброты, которое он способен получить. Я участвую в инициативе "Заплати другому": первые пять человек , которые прокомментируют этот статус словами: "Я участвую" получат сюрприз от меня в какой-то момент в течение следующего календарного года - что-либо вроде книги, либо приятной мелочи, возможно открытки, - абсолютно любой презент, который обязательно станет неожиданным и приятным! С моей стороны не будет никакого предупреждения, и это произойдет по желанию, когда я почувствую, что настроение именно то и будет найден именно тот подарок, который как я считаю, сможет сделать вас немного счастливыми. Условие одно - эти пять человек должны сделать то же самое предложение в своем Facebook статусе. После того, как моя первая пятерка прокомментирует этот пост словами: "Я участвую", я отправлю это сообщение в личку, чтобы вы могли скопировать и вставить его в ваш статус (не используя функцию "поделиться"). Давайте попробуем создать реальную сеть добрых дел. И вообще, давайте делать больше хороших и приятных поступков в 2015 году, без каких-либо других причин, кроме как подарить друг другу моменты счастья и показать свою заботу. За добрый, счастливый и любовью заполненный 2015 год!”

На мига отговорих: „Я участвую.” Нейното съобщение пристигна в полунощ срещу 29.01. , а преди обед го поставих на своята стена, но на български език.
За три часа вече имах петима, пожелали да участват, т.е. да правят добрини! Ура!

12.02.2015 г. Днес направих първото си спонтанно добро! В близките дни бях прочела стихосбирката на Мария Донева "Чисти стихотворения" и едно от стихотворенията ми напомни за Петя - тя пишеше /дано още го прави/ стихове, но в един момент спря да ги показва! Написах стихотворението върху бяла чаша и и го подарих./"Жена да пише стихове..."/ Забравих да снимам...Петя пожела да ме прегърне... Кой получи подарък? Мисля, че аз!
Вярвам, че ако Мария Донева прочете тези редове, няма да ми се сърди, че си взех едно "чисто стихотворение", за да го подаря!


Ето го и следващия ми подарък - 366 мъдри мисли за всеки ден. Ще бъде за Елена. Тя е умна, отговорна, трудолюбива и с остро чувство за справедливост! А да си прям, понякога е и опасно, и дори ненужно. Има битки, които не можеш да спечелиш... Дано и бъдат полезни мислите на велики личности от човешката история! Изпращам и го за рождения ден - 11.03. За съжаление съм болна и няма да го поднеса лично.
Ели ми написа:"Госпожоооо,благодаряединствената изненада днес!Успяхте да ме зарадвате в правилното време" 
и ми изпрати снимка на първото си изтеглено късметче:"Ако животът ти поднесе лимон, направи си от него  лимонада." Махариши Махеш Йога. Мотивиращо, нали?
Месец април. Следващият, който ще получи изненада, е Капка. Не сме се виждали почти от 20 години. Не съм сигурна какви са сегашните и интереси и вълнения, но мисля да е неочаквано - музикални хитове от година на нейното раждане:
Капка написа: "Благодаря за очакваната неочаквана изненада!"
23. април - Международен ден на книгата. Поля е от четящите ученици и се надявам да я изненадам приятно и зарадвам  с подарък книга:

След лятото Поля сподели, че книгата е прочетена и дори си е купила нова :)

1. октомври 2015г. Днес ще направя петата изненада. След моя номинация Цветина написа свое мотивиращо есе и  беше избрана да посети лятната академия "Глоу" за млади жени лидери. В часа на класа тя  ще ни разкаже за своите преживявания и ще получи ето тази книга:
Едно полезно четиво, за което съм писала преди. 
Благодаря на прекрасната ми руска колежка М. Сонина, че ме покани и "качи на кораба"  на това пътешествие. Беше ми изключително приятно! 
Ще се радвам, ако вие, момичета, споделите как "предадохте нататък"?




Няма коментари:

Публикуване на коментар