https://bit.ly/2R6e8r2 |
Оказа се, че моите ученици не са чували, че наричат медиите "четвъртата власт". Та си поговорихме не само за стандартните характеристики на медийните текстове, за които пише в учебната литература. Обичам предизвикателствата, макар че чувам мрън-мрън понякога, но знам, че ни очаква да чуем и видим мноого интересни домашни. Задачите съм написала в таблица и всеки си избира тази, която допада най-много на неговия темперамент. Сам решава дали ще влезе в ролята на разследващ журналист, дали ще проведе проучване и ще направи изводи...Имаме цяла седмица да развихрим въображението си. Ако някой случайно не си е запомнил задачката, нека надникне в таблицата:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Xa2nAeuC7OtHCOAOmrQVMVx3cr1RPiY6Du-o1Da5bHg/edit?usp=sharingПоследната задача са изпълнявали и други мои ученици. За техните работи съм писала ТУК.
Няма коментари:
Публикуване на коментар